2011-02-09
 21:07:32

Hej min söta människor :*

Jaoo, Jag har verkligen inte orkat o blogga, Det är allt för mkt nu asså, Så jävla skiiit!

Iaf, Älsklingen var här idag en stund o det blev o kolla på hjälp o massa mys iaf (:

Nationella provet i tisdags gick bättre en väntat (:

Imorgon är det ett till Nationellt prov som nästan varar 3 timmar jaooo får hoppas det går bra iaf ^^


Annars så kommer nog älsklingen imorgon med o på fredag har syrran bjudit han på middag hahaha, Får se hur det blir mä dä (:

På lördag blire Vinterrocken Med min söta Erica o markus o förhoppningsvis hänger några fler på kulkul (((:


Jag looovar att jag ska skärpa mig nu, Minst 2 inlägg varje dag om inte så får ni allt säga till mig ;)

puss på er :*






                           


                                     



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: