2011-02-06
 17:36:20

Konstiiiig dag ^^

Jaoo, Imorse vaknade man med bby bredvid, Helt underbart hihi (:

Han var här ett tag iaf men under den tiden han var här hände det en hel del , ajja iaf

Igår kväll kom min syrra hit o ja, Får se hur det blir framöver ^^

Som sagt mkt konstiga saker har hänt idag men jaoo, Kan inte säga allt för möe förutom att det kan finnas jävligt många idioter i världen o framför allt i släkten!




NYHET :D


Min blogg kommer nog bli omgjord så småningom ska bara komma på hur jag vill ha den o ja det kan ta sin lilla tid haha ^^


Min kusin Martin undrade om jag ville ha hjälp o självklart vill jag ha det ((:



Men som sagt va vi får se när jag vet hur jag vill ha den för det första ;)




Juste, kom ihåg, När ni har varit på min blogg en gång fortsätt o kolla rå ;)

Pussen :*





                           


emma

Nu är this weekends princess-blogg utsedd. Kika in och kolla om det var du som vann! ;)



PUBLICERAT: 2011-02-07, 11:12:18 | URL: http://eemwas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: