2011-02-24
 14:10:06

Ny dag, Nya saker o göra (:

Tjoo, Jag hade tänkt o försöka blogga varje dag nu iaf, Får se hur det blir med det haha (:
Juste glömde säga igår att det var 3 månader med min älskling (:

Mjoo, det känns mkt längre faktiskt som typ ett halvår eller något (:
men jag älskar honom grymt mycket ((:


Just nu är man ensam så passar på o bloggar när man inte har någon som sitter o glor på vad man skriver så man blir stressad hahah :D

men iaf bby kmr väl tillbaka snart :D


Iaf, Mitt liv just nu är fan inte normalt för att man har en ***** som är dum i huvudet, Men christoffer finns för mig natt o dag o det är jag glad över (:


Mitt lov kanske inte låter så speciellt roligt men egentligen är det såhär jag vill att mitt lov ska se ut (:




You are my sunshine baby and you are the best boyfriend ever I love you ! :* <3


Men hörni jag ska fiiiiixa lite (:

Pössen :*





                                          
                                                       Kan ni trolla bort snön är ni gulliga? (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: