2011-02-28
 21:02:06

Ny header (:

Ja ni, det är väldigt mycket skillnad på min nya header o den jag hade förut tack vare min älskade kusin emelie älskar dig :*


Det skulle vara kul o höra vad ni har för åsikt ((:


Själv så älskar jag den o lär ha den ett tag framöver ((:


Tänkte vara snäll o gå ut med hunden snart, Min kära mor har blivit sjuk, illa!


Flytten närmar sig yeeey, Större lägenhet behövs verkligen :D


Men vi hörs så ha det bra pöss :*





                            
                                                  Skillnaden är stor ( Min gamla header)





agnes

vad heter coffe i efternamn ? :D vill gärna se hur han ser ut <333


Malin

För det första tror jag att jag har skrivit det förut ^^

O för det andra, Lite svårt o få tag i dig när du inte har skrivit någon blogg ^^



PUBLICERAT: 2011-02-28, 21:06:33 | URL: http://blondinenblondie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: