2011-02-03
 22:15:38

Sjuk :(

Hej sötnosar ^^

Jag har varit sjuk i två dagar så det har liksom inte varit någon tid till att blogga för att jag helt enkelt har sovit xD

Men jag ska försöka skärpa mig lite åtminstone ((:

Imorgon blir det skola som vanligt en kort dag rå, Slutar 20 i 2 ((:


På lördag ska vi käka mat med farmor o farfar för att fira min farmor o lillebror för att dom fyller år snart (:

Sedan tror jag faktiskt att helgen kommer bli riktigt lyckad (:


Har nog mera o säga imorgon iaf ((:

Puss :*





                            


emma

Nu är "this weekends princessblogg"-tävlingen igång igen! Gå in och anmäl dej! :)



PUBLICERAT: 2011-02-04, 15:35:41 | URL: http://eemwas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: