2011-02-26
 15:45:18

Skärpning

Vafan, Mina besökare går upp o ner, Ibland är det fan skit många o ibland typ bara 2, Gah, Om ni har gått in på min blogg en gång fortsätt med det då :P



Iaf, Igår spenderades hela dagen med älsklingen hihi :D
O sedan drog han idag rå :(
Men han kmr nog tbx senare om jag är snäll hihih (a)


Juste, Fattar ni hur klumpig jag är? xD
Skulle kasta min kudde till sängen, Bredvid sängen stog ett glas med COLA i o tror ni inte att kudden träffade glaset så det kom cola över hela jävla sängen o golvet?
Fyfaaaan så surt, Men ajja gjort är gjort ^^


Musik är väl det som står högst upp på listan idag o självklart ta det lugnt o kanske t.o.m spela sims 3 :D


Puss på er :*




Blir ingen bild idag pågrund av bildbrist :/


Z i r r e s ♥

hejsan allt bra med dig? :)



PUBLICERAT: 2011-02-27, 10:13:04 | URL: http://zirres.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: