2011-02-27
 23:11:21

Världens bästa lov!

Ni skulle bara veta, Allt ni har hört som har hänt kanske inte är allt för mkt,
Men ja, Min underbara pojkvän gjorde mitt lov, O vet ni ? :D
Nu vill han inte sova utan mig hihi, Tänk att jag är en sådan bra flickvän (:
Längtar redan till nästa lov hehe :D


Imorgon är det skola igen för första gången på 2 veckor, Ja ni som har följt min blogg vet att jag låg med feber o halsflus innan lovet började :S
Men imorgon är det nationella prov i svenska igen, Ingen man längtar till direkt men ajja så går det när man går i 9:an xD

Shiit imorgon måste jag till SYV hon måste hjälpa mig o skriva ut en lapp som jag måste fylla i o sedan skicka till gymnasiet samtidigt jag bekräftar mina gymnasieval o ja imorgon är det sista dagen får INTE glömma!

Men ajja lät nog ej glömma hoppas jag :D


Nu är det dags o sova iaf o imorgon tänkte jag ta nya kort o lägga in hihi :D


Pussen :*


                             


Z i r r e s ♥

vad skönt! idag är det väl bra :)



PUBLICERAT: 2011-02-28, 15:18:10 | URL: http://zirres.blogg.se/
Z i r r e s ♥

jag har mitt lov nu! :)



PUBLICERAT: 2011-02-28, 17:28:51 | URL: http://zirres.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: