2011-01-31
 16:01:39

Blubb ^^

Har ni någon gång kännt den där enorma saknaden?

Det har jag, När man förlorar släktingar så kan man inte sakna den personen mer en man gör då ska ni veta!

En del vet säkert redan det men jag har förlorat allt för många :/

Det suuuuger,

Kan man liksom inte få leva längre, vrf ska man dö ung ? :o

förklara det för mig om ni kan!


Det finns också väldigt många olika slags saknader t.ex. när man inte har träffat en person på typ 4-5 år :o

Nej men nog om det ^^




Varför ska man få höra sådanna saker man verkligen inte vill höra?
Att man är fet, ful m.m

När man själv vet att man kanske inte är det sötaste elr den smalaste men jag tkr om mig för den jag är !

Plus jag är mullig o det ska tjejer vara!

Så ni kan typ köra upp något i arslet elr något pusstjaaaaaaa på er ;)


Nej men tjejer, Ni ska inte ta åt er om folk säger hur sjuka saker som helst, för alla är vackra på sitt sätt (:


Pöss på er :*



                           


emma

Nu är helgens prinsessbloggare utsedd, kika in och kolla om det var du som vann! Annars har du en ny chans nästa helg ;)



PUBLICERAT: 2011-01-31, 17:13:57 | URL: http://eemwas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: