2011-01-31
 20:18:42

Chill ^^

Jahopp det blev en chill kväll, Älsklingen kunde inte komma så fick roa mig själv ist (:

Har varit att dunka massa musik o för ett tag sedan köpte man godiiiis o energi dricka mums :D

Saknar mina underbara människor men vi ses på onsdaaag (: <3

Sedan så ska man försöka få plats med min söta lisa också ((:

veckan är rätt fullproppad endå haha ^^

Imorgon äre matte prov blää på att, Men det är sådant man kan så satsar på VG ((:

sedan på onsdag är det gymnasiebesök för mig då heeela förmiddagen lika så på torsdag men då är det heeela eftermiddagen :D


Nästa vecka blire två nationella prov i svenska o ett vanligt i NO så en stressig vecka :/


Ska se om jag kan ploppa in ett till inlägg sen pöss :*




                           
                                                    Suddig bild men det överlever ni ;)


bästa kusinen

vad ska du sööööööööööka? :D



PUBLICERAT: 2011-01-31, 21:44:21 | URL: http://emelieebba.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: