2011-01-25
 21:52:25

Ensam :(


Nu har min älskling gått hem :(
Han har kollat lite på kläderna och han tyckte om dom ((:

Vi hade det redigt mysiiigt framför en bra film som heter I rymden finns inga känslor ^^

Kan verkligen rekommendera den (:

Gasch, Vad jag älskar honom ((: <3






Imorgon blir det KU (((:

Ska bli kul o träffa alla underbara människor igen (:

För er som inte vet, KU betyder Kyrkans ungdom, Man går först på en mässa (Som inte är så roligt men men) sedan så träffas massa folk i källaren i församligshemmet o hittar på massa skojj, Det är otroligt kul o man umgås ju såklart med hur underbara människor som helst ((:


Sedan så blir det sovmorgon för min del imorgon också, Ska ta min sista gardasil spruta imorgon vid 9 så blir ingen matte för min del :D


Men ska inte blogga mer ikv så jag säger Godnatt redan nu ((:


Pöss :*






                           






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: