2011-01-28
 14:01:14

Helg :D

Hellu :D
Jag hann tyvärr inte o blogga imorse med att man var rätt trött o råkade somna om haha ^^

Nu är det äntligen helg o då får man ju se vad som händer (:

Idag kommer kanske älsklingen hit o förhoppningsvis så sover han här ^^


Jag hoppas verkligen att jag får beskedet snart om jag ska till Stockholm elr inte (Inte för att ni visste dä)

Ska kanske åka o hälsa på mina underbara Sysslingar på sportlovet i Stockholm o deras underbara mor (:


Längtar ((:


Men som jag tidigare har sagt så får ni gärna komma med förslag vad jag ska blogga om (:

Puss ;*




                                         
                                       Gammal bild men ska förhoppningsvis ta nya bilder snart (:


emma

Bli helgens prinsessbloggare - klicka den in här och var med! ;)http://eemwas.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment



PUBLICERAT: 2011-01-28, 16:24:52 | URL: http://eemwas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: