2011-01-25
 18:45:48

Läxor ;o

Ja, Vad tycker folket om läxor?

Själv föredrar jag att inte ha en enda läxa för det tar bara upp fritiden, Då är det väl inte skola? ;o

Det är mycket bättre o göra allt i skolan istället så slipper man alla läxor o sedan kan ju lärarna fråga vad man har lärt sig osv.

Sen finns det också väldigt mycket som är onödigt t.ex. idrott, Själv så hatar jag idrott för det är inte min grejj o vad lär man sig när man bara "leker" hela tiden?

Nej det behöver inte finnas ^^





Idag har min bror faktiskt varit jätte snäll, Han har rensat sin garderob o det var massa med kläder som han knappt har använt och inte velat ha så dom får min älskade pojkvän haha ;)


Psst, säg inget, han vet inget (a)


                            
                                                En flum bild av min söta pöjk, Haha, döda mig inte (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: