2011-01-24
 22:52:20

När man mår som bäst (:

Jag har funderat en hel del o ja, Man mår som bäst när man är med sina allra bästa vänner o är med sin älskade pojkvän (:

Det finns också många perioder man inte är den där "glada" tjejen som alla tror, Det är mycket man döljer o man kanske ser glad ut på utsidan men insidan är en plåga.

Allt detta har man ju såklart orsakat själv, Det är klart man inte vill må dåligt men ja, Det finns stunder då man kan göra något man verkligen inte vill egentligen men endå händer det ^^

Just nu så mår jag super, Allt är som en dröm för mig, O vet ni vad jag saknar ? ;)

SOMMAREN!

Det är då allt det roliga kommer, Bada, Sola, Va ute hela dagarna+nätterna.


Men ska sooooova snaaart o imorgon är det skola blää xD

Godnatt :*





                            Min söta lillebror o min älskade kusin emelie ((:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: