2011-01-26
 21:17:07

Ojj så pinsamt haha xD

Ja, nu är jag hemma ifrån en hur roliiig kväll som helst,
Vi hade typ frågesport och vårat lag hette "Musicfreaks" den bestod av Mig, Denise, Hugo o Linda xD

Vi var fan bääääääst......or not xD

Nej men kul hade vi, Tyvärr så skulle man välja ut den som är duktigast på att ragga o hmm, det blev JAG xD

Min finna raggningsruplik "Du ser frusen ut, Vill du hänga med hem o mysa?"

Hahahah, Guuud så pinsamt xD

Nej den här kvällen blir iaf lugn, Ska närsom duscha o efter det blir det att gå ut med min älskade totti ((:


Puss :*






                          

 
                                                                   Coolingen själv, totti ;)



Frida

Sv. tack :D

Jag använder ett program som heter photoshop och sen så kan jag koderna man använder när man byter design och så (:



PUBLICERAT: 2011-01-26, 21:47:31 | URL: http://designbyhmr.blogg.se/
Anonym

hejsan! :) jag tänkte bara tipsa om tre stycken pågående tävlingar på bloggen just nu, de avslutas i helgen, så passa på;



ett kitt med sexleksaker från lustjakt.se värde ca 1050 kr:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och en om en brun utan sol sponsrad utav rosenserien.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-100-ml-brun-utan-sol-i-sam.html#comment



hoppas någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. puss & kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: