2011-01-27
 20:41:38

världens bästa kväll med pojkvännen (:

Ja denna kvällen var super med min älskling vi kollade på film, Pratade väldigt mycket faktiskt o det var en hel del mys o skratt (:

Det enda negativa är att min lillasyster kom in o störde hela tiden shit vad arg jag blev!

Resten av kvällen ska jag inte göra ett skit bara chilla för jag är otroliiiigt trött o imorgon är det fredag o vad betyder det? ;)

Heeeeeeeeelg ((((:
Hihi


Men säger Godnatt redan nu för jag tror inte att jag kommer ha orken o blogga mer ikv med att jag är trött haha ^^

Ha det bra o juste, Om det är något speciellt ni vill att jag ska blogga om så bara hör av er (:

Puss :*




                            
                                     Väldigt gammal bild men det är iaf min jobbiga syrra -.-


cassandraskoglund

vad söt :) hur gammal?



PUBLICERAT: 2011-01-27, 21:42:22 | URL: http://cassandraskoglund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: