2011-03-03
 21:56:01

Bby :*

Jaoo, Kom nyss in för att jag har precis följt min älskling hem (:


Det va myyys (:


UF mässan var skit inget roligt alls, So uppgifterna klarade man på en kvart 20 min haha sedan drog vi ^^


Min kusin har varit här idag också hann inte träffa henne så mycket tyvärr för att älsklingen och jag glodde film ^^

Men lite prat blev det iaf ^^

sedan ringde en idiot mig så jag mådde skit börja tjuta o en massa så ja det var bra att jag hade älsklingen hos mig (:


Den 24 flyttar vi yeeey, elr iaf vi får nyckeln o då flyttar vi också troligtvis ((:


Jag är otroligt trött så lär inte bli att man är uppe sålänge idag ^^

Imorgon är det redig skola fram till halv 12 för mig för sedan drar man o kör curling :D

ska vinna ;)

Har aldrig kört det så får se hur det går xD


Nej det får väl bli lite musik nu o glo på lite bloggar puss :*





                            



Anonym

Vad ska du gå för linje och vilket gymnasium? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: