2011-03-08
 19:04:16

Blev tvingad :O

1. Tre namn jag lyssnar till: Malin, blondie och mallan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är inte som alla andra vill att jag ska va
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Kan bli lite överdriven ibland haha
4. Detta är jag rädd för: spindlar, ormar, höga höjder och att förlora min familj o pojkvän
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, Hopp och tro
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå ner i spagat, sova på rygg och sova utan o kollat på film eller läst
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med världens bästa pojkvän o chilla (:
8. Detta vill jag göra just nu: Sluta o svara på dessa dumma frågor xD
9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Hat
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Romantiskt, Sig själv och helt jävla crazy :*
12. Är jag kär just nu? JA, jätte kär!
13. Jag vill gifta mig: JA!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Få bort all ångest o glömma bort allt som har hänt de senaste åren
15. Min käraste ägodel: Min dator o mobil (a)
16. Något jag vill ha i present: KLÄDER :D
17. Detta har jag på mig just nu: linne, kofta, mjukis, bh o trosor
18. Favoritkläder: Klänning, Leggins o linne (:
19. Favoritdjur: Hundar o katter (:
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Vet ej
21. Favoritlåt just nu: Wish you were here med Avril Lavigne
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Musik är bäst o matte sämst
23. Stjärntecken: jungfru
24. En bok jag gillar: Ojj allt för många haha
25. En film jag älskar: The last song 
26. Tv-program jag gillar: Spårlöst
27. Favoritdoft: Killparfym
28. Detta äter jag gärna: Kött, potatis o sås (:
29. Dricker helst: Mjölk
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand!
32. Färg på mina ögon: Bruna
33. Min längd: 163
34. Jag tror på: Andar och ett liv efter döden
35. Jag spelar: Crazy!
36. Person jag beundrar: Alla som orkar stå ut med mig :*
37. Så här bor jag: Lägenhet med min familj (:
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga
39. Det här tänder mig: Waiiit, Whooot? :O
40. Det här gör mig avtänd: Prat om opassande saker
41. Favoritfärg: ROSA :D
42. Favoritcitat: Lev livet sålänge du lever
43. En hemlighet jag vet: Många, Men inga ni får ta del av :P
44. Bästa present jag fått: En underbar parfym o ett ljus som man fick av bby :*
45. Senast köpta skiva: Ingen
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: vet ej
48. Udda förmåga/egenskap: Kan göra konstiga saker med händerna
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en katt
50. Vad lyssnar du på just nu? Musik
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit i skolan o nu tar man det lungt
52. Var är dina föräldrar födda? Oskarshamn tror jag iaf
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Spel (:
54. Vilken är din favoritrestaurang?  lilla krogen (:
55. När badade du i en pool senast?  när vi var i simhallen med skolan
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja
57. Hur många barn vill du ha? 2 max 3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?  Fjortis musik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej
60. Vad har du för TV-kanaler? Den vanligaste
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Jaddå
63. Har du fått felparkeringsböter? nix
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej haha
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? spanien trorja
66. Har du en egen trädgård? Ja en sålänge iaf
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Simpson och Family guy
68. Kan du alla orden i nationalsången? haha nej
69. Badkar eller duschkabin? Badkar!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? What a girl wants
71. Favoritpizza? hawaii
72. Chips eller popcorn? popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? Ingen
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej, hahah
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Min släkt på lilla krogen
78. Favoritchoklad? Marabou
79. När röstade du senast?: Har aldrig röstat
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nope
82. Är du bra på matlagning? jag är inte sämst iaf
83. Klarar du att tanka själv? Jadå
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
87. Vad var det senaste du handlade? Kläder (:
88. Har du kräkts offentligt? Ja tyärr xD
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Båda xD
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Beror på
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Gammelfarmor.....
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? jag vet inte ;o
96. Vad har du i din väska? skolböcker
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Film
98. Vad är du tacksam för idag? Att livet går vidare (:
99. Var hittade du den här listan? På min kusin sida
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Erica, Elin och vem som haha ^^


Emelie

duktig flicka! ;)



PUBLICERAT: 2011-03-08, 19:10:22 | URL: http://emelieebba.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: