2011-03-24
 20:37:47

Flytta (:


Imorgon bär det av emot den nya lägenheten känns helt underbart!
Allt är packat och jag är redigt taggad (:

Blir ingen skola imorgon pågrund av "sjukdom" jaa en del förstår mig,

därför så blir det o börja flytta direkt när mamma har hämtat nycklarna (:

Detta betyder att vi inte lär ha internet på ett tag o det kan dröja en hel vecka innan det kommer tillbaka, Det betyder ingen bloggning :(

Får göra det bästa o spela sims 3 haha (:

Stör mig på att jag inte kan blogga genom mobilen men ni får allt överleva :*


Shiiit var nervis jag är haha, Älskar o flytta, Mitt rum ska bli så fiint bara rosa ;D


Detta blir mitt sista inlägg tyvärr på ett tag, Får se om internetet kommer igång tidigare (:


Men nu vet ni iaf att jag INTE kommer dissa, O imorgon fixar jag nya kort så när jag får internet kommer det helt sprillans nya bilder på lilla mig o kanske annat (:



Pössen :*





Gullig bild hihi (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: