2011-03-12
 23:11:24

Jag erkänner jag är lat haha ;)


Jaoo, denna helgen är faktiskt rätt rolig hihi (:

Idag var man min min efterlängtade Nathalie !! ((:

Shiiiit vad kul man kan ha hihi (:

Jag tror gravar är våran grejj haha :*

Imorgon fyller min älskling 18 bast shiit vill också fylla år tidigt xD


Han har redan fått sin present en jätte fin t-shirt men han ska få ett jätte fint kort som jag fastnade vid imorgon iaf (:


Hoppas på att lisa kommer hit imorgon o livar upp stämningen lite (:

Sedan hoppas man också på att bby kommer imorgon kväll så han kan få sitt kort o jag kan få mitt mys haha (:


Jag är väldigt dålig när det gäller uppdateringen men får försöka skärpa mig, Men vaddå, Det är trotsallt helg hahah ;)

Nej nu ska jag hitta någon film som man kan glo på ikväll (:


Pussen :*





                           



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: