2011-03-04
 20:15:36

Lång dag!

Mjoo, Idag var det skola då men en väldigt ovanlig skoldag för mig haha :D
Vi gick o käkade kvart i 11 sedan drog man till arenan o körde curling, Det gick åt skogen för mig de första gångerna men sedan kom jag in i spelet men det slutade att vi blev 3:a o fick en dum handduk haha (Skyller på oscar för att han dissade oss, Vi var bara 3 :o)


Snart så kommer min älskling hit o det lär väl bli o spendera det mesta av helgen med honom o han sover ju här inatt så det blir mys o en massa film (:

Ska också börja packa lite denna helgen så bby ska hjälpa till :P


Nej men har inte så mkt o berätta Pöss :*


Juste det va någon som undrade vad jag skulle gå för linje och gymnasium, Du var också Anonym så vet heller inte vem som frågade men iaf som de flesta vet så ska jag gå ES musik på oscarsgymnasiet i Oskarshamn ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: