2011-03-01
 15:19:35

Skolan avslutad ^^

Idag var det skola då, först var det slöjd o efter det matte, Men hade bara matte i 20 min xD
Skulle åka in till stan för jag va på ungdomsmottagningen idag o nu har jag fått nya p-piller och t.o.m en ny sort för att jag klagade på dom andra haha ^^



Dagen blir väl kanske mys med pojken men först plugg har NO prov imorgon, Juste haha, På fredag ska man spela curling xD
Kulkul, Har aldrig kört det så får väl hoppas att det går bra xD

O på torsdag skulle vi till oscarsgymnasiet för någon föreläsning elr vad det var, Laila bagge o någon artist skulle va där också hihi :D

Ingen vanlig vecka direkt ^^


Men nu ska jag försöka orka plugga xD


Pussen :*




                            



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: