2011-03-22
 17:08:37

Svar på fråga (:

Hej min lilla snuttunge. Jag skulle vilja att du skriver ett inlägg om världens bästa kusin (ah, och nu pratar jag inte om martin!)

och så vill jag veta varför du är så söt.
är det något som går i släkten kanske? ;D

PUSS



Jaddu söta Emelie, Du är världens bästa kusin o helt underbar, Finns alltid där för mig o finns alltid där för familjen, Vi är lyckligt lottade att vi har dig (:
Du är som en syster för mig o jag älskar dig, Vi ses på fredag (:

Varför jag är så söt hmm, Det vet jag inte om jag kan hålla mä om, Men ja det måste ju gå i släkten jag menar kolla bara på dig (:


Loveu :* <3










Sötaste kusin :* <3




Emelie

jävlar så söt du är!

Du vet att jag älskar dig och din familj som om ni vore min egen familj. På ett sätt så är det ju så, och du vet varför! Du är så fin lilla gumman. <3



PUBLICERAT: 2011-03-22, 17:17:50 | URL: http://emelieebba.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: