2011-03-22
 16:51:25

Tjooo :D


Skolan var säämst, Nä men haha, Känner mig så mobbad när klassen gör prov så läser jag ur en bok, Får typ läsa 80 sidor :S
Hellre prov asså haha xD

Får se vad man hittar på idag har sådan lust o bara vara ute i det underbara vädret men kräsen som jag är så tänker jag inte vara ute själv haha :P

14 Grader helt underbart, Våren är här o det betyder SOMMAREN är på väg :D


Maten är snart klar o känner att denna dagen kommer vara rätt trist faktiskt men det märker man (:


Det är tisdag o snart fredag ni skulle bara veta hur mycket jag längtar asså hihi (:


Men hörni tycker det är dåligt med kommenterar ;o

Fråga vad som, Behöver inte höra ihop med det jag skriver (:

Men bara så ni vet elaka kommenterar kommer inte ut på bloggen så inte lönt ;)


Just nu gör man inte så mkt är bara vrålhungrig :P



Vi hörs när vi ses puss :*







bästa kusinen

Hej min lilla snuttunge. Jag skulle vilja att du skriver ett inlägg om världens bästa kusin (ah, och nu pratar jag inte om martin!)



och så vill jag veta varför du är så söt.

är det något som går i släkten kanske? ;D



PUSS



PUBLICERAT: 2011-03-22, 16:56:36 | URL: http://emelieebba.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: